mandag 23. mai 2011

Wild Orchid Challenge #24

Jeg har laget ett kort til utfordringen på http://wildorchidchallenge.blogspot.com/ , embossed layers.
Jeg har brukt ett av de nye SweetPea stemplene mine, fagelagt med copicks. Pyntepapirene er fra Crate, noen som har ligget i flere år... Jeg har embosset det ene panelet med en embossingfolder fra Tim Holtz, og ramma til motivet er også embosset, med ramme fra spellbinders. Bradsene fikk jeg i julegave av søstra mi, tusen takk, Kathrine;) Blomstene er selvsagt Wild Orcid Craft, og tråden er noe jeg hadde liggende. Tagen er en jeg tror var med i ett Little Red Scrapbook kit en gang, men jeg er ikke sikker. Den var uansett ferdig stemplet med den nydelige fuglen:)
Takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg:)

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh.... denne var jo bare super nydelig

klemmmm

Line A sa...

Kjempesøtt kort, Veronica! :)

Desiree sa...

Så flott det var! Søtt motiv!