lørdag 15. november 2008

Friday Sketchers # 28

Beklager dårlig bilde... Kameraet gikk fri for strøm!
Uansett. Dette er mitt bidrag til http://fridaysketchersblog.blogspot.com/2008/11/friday-sketchers-sketch-number-28-mumur.html
Stemplet fra Wiff of Joy er så søtt! Det er en fryd å fargelegge:) Denne gangen fargela jeg motivet med distress ink, og kortet ellers er laget med KUN restepapir, fra den esken med små biter:) Flere enn meg som har HAUGEVIS med rester? Jeg har kjempegod samvittighet hver gang jeg bruker noe derifra:)
Takk for at du titter, og fortsatt god helg!

6 kommentarer:

Angella sa...

Dette kortet var jo utrolig stilig Veronica... Jeg prøver også å bruke opp rester, men det er jo så mange fine ark på markede nå som også må prøves ut...hehe. Burde egentlig ha shoppestopp en stund!

Håper du har en fortsatt fin helg...Jeg skal holde "kollega og barn- kurs" i morgen:) Er forberedt med gruer meg veldig!! Hva er det jeg har gjort...

Vi snakkes Angella

Line A sa...

Så flott julekort!

Og den restekassa.. huff, ikke snakk.. den vokser stadig...

Anonym sa...

Kjempe fint kort:))

Klem fra Cathrine:)

Murielle sa...

WOW.... you have interpreted my sketch beautifully, this is wonderful idea, Véronica!
Great colours!
I love look!!!!!!!
Have a good Sunday and thanks for you participation FS.
hugs, Mumur

Desirée sa...

Det ble kjempeflott! Jeg så på den skissa og lurte på om jeg skulle ta den, får se om jeg hiver meg på den til slutt :) Ble jo inspirert av det du fikk ut av den så!

Klem fra Desiree

debby4000 sa...

Fantastic card, wonderful cute image and great papers.