søndag 26. juli 2009

For sein igjen....

Denne hadde jeg egentlig laget til forrige ukes oppgave på Just Magnolia bloggen. Men jeg glemte å poste den...
Motivet er ett nytt ett jeg kjøpte i ferien på en scrappebutikk i Sverige. Kjøpte en del stempel der, som jeg har fargelagt, men ennå ikke laget kort av.
Jeg så i en blogg en som hadde begynt å snurre stilkene på blomstene. Så det ble prøvd ut her. Jeg likte resultatet, og det blir nok gjort flere ganger:) Husker desverre ikke hvem jeg så det først hos....
Takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen en komentar, så jeg finner tilbake til deg:)

6 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Dette var ett skikkelig flott kort, og fargene er jo helt herlig.
Klem Gunn

Aina sa...

Et aldeles nydelig kort, med nydelige farger!

Karina sa...

Dear Veronica, I occasionally landed on your blog and like what I see here. You do wonderful artwork! And so I will make a visit again on your place from time to time to see what's new.
Love from Switzerland,
Karina

Rach sa...

This is beautiful Veronica,
the flowers are so pretty. hugs rachxx

Pia sa...

hvor er det et skønt kort sååå lækre detaljer og farver du har brugt

Anonym sa...

Nydelig kort Veronica:) Kor du fant scrappebutikk i sverige? Kjempe lurt å rulle stilkan, stilig effekt!