lørdag 16. august 2008

Bibbi-liftet baby kort:)

Jeg har liftet ett av Bibbis herlige kort:) Hun er så utrolig dyktig! Her er originalen:
http://bibbisdillerier.blogspot.com/2008/03/blog-post.html
Stemplene er Mgnolia baby, Kort og Godt swirl, og papirloftet tekst. Pyntepapir og kartong er rester, så jeg husker desverre ikke hvor de er fra. Utenome det har jeg brukt primablomster, Kaiser bling, Grunge Board, tag fra pPanduro, rondeller fra Unik Hobby og diverse pyntebånd:)
Nærbilde av blomsten på tagen:)

Jeg var også så heldig å vinne BloggCandyen på Stempelgledes nye Blogg:)
Her er den flotte stempelplata jeg fikk! Premien var egentlig Grunge Collection, men den har jeg allerede kjøpt meg, så da fikk jeg velge en annen plate i stedenfor. Ikke lett, hun har så mange fine plater!

Ha en fortsatt fin helg, og legg gjerne igjen ett spor etter deg;)

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så flott kort du har lagd!!! Dette likte jeg:)