lørdag 2. august 2008

Feriebok


Dette er en bok jeg laget før vi dro på ferie. Jeg har brukt Bind it All maskina til å lage en bok ut av diverse konvolutter, Journaling spots og tegnepapir. Jeg skrev litt hver dag i boka, og fyllte inn med kviteringer, kart og diverse andre ting etterhvert. Ennå skal jeg fylle inn bilder, men har ikke kommet så langt ennå....

Matrialliste:
- Papp fra Norsk Tipping(jobber på butikk, så har stor tilgang på reklame-matriell derifra) som er malt med to farger. Jeg liker denne pappen, fordi den er ekstra tykk, men ikke så hard at den ikke kan kuttes i min MM skjæremaskin.
- Pyntepapir fra 7gypsies
- Die-cut fra Basic Gray
- Bånd.





Nærbilde av blomstene, hvor jeg brukte litt glitterlim i midten, for å lage litt tekstur i dem.

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig kult!!!! Slik må jeg lage meg også:):)

Desiree sa...

Kjempefin bok, og en lur ide!

Line sa...

Superfin bok!!

Gunn (Merete) sa...

Denne boka er virkelig flott. Jeg likte både fargene og hele oppsettet.Kan være en lur ide, men når det begynner å bli mange lure ideer,blir det fort litt for dårlig tid til å prøve ut alt.