søndag 3. august 2008

Nye stempler!

Jeg fikk pakke fra Unik Hobby i går, å har kost meg med innholdet i hele går! Det var tre umonterte plater med stempler, så merkelig nok fikk jeg bare tid til å lage ett eneste kort;)
På kortet har jeg brukt grunge Collection fra Stempelglede til å stemple blomstene. Deretter har jeg klippet dem ut med de nye retro punchene mine:) Hovedmotivet har jeg å kjøpt fra Unik Hobby, men husker desverre ikke hvem produsenten er. Ellers så er dette et restekort, både kartongen og mønsterarket er hentet fram fra nederst i reste-haugen:) Det var ett morsomt kort å lage, tror dette stemplet kommer inn blandt favoritt.stemplene mine!

Jeg har brukt pyntenåler til å holde på plass pyntebåndet og scrappersflossen med charms.
Nærbilde av blomstene hvor jeg har stemplet med Grunge Collecton først. Selvfølgelig rondeller i midten, er vist avhenging av dem!

2 kommentarer:

Line A sa...

Så stilig kort!!

Unik hobby ja.. de har såå mye fint!

Og den grunge-plata skal nok i hus her også etterhvert... ;)

Linn sa...

Gratulerer med såå mange flotte stempler, jeg digger dem rått jeg også! Nydelig kort og ikke rart du ikke fikk laget flere kort, må jo monteres og prøves litt ut også hihi!

Ha en fin søndag :D