søndag 12. oktober 2008

Cupcace Craft Challenges 8.

Her er det første kortet jeg har laget etter ferien vår:) Vi kom hjem i natt, og noe av det første jeg gjorde i dag, var å sette meg oppe på hobbyrommet! Hekta, jeg? JA!!!
Kortet er laget til en ny utfordringsblogg jeg oppdaget, som hadde en virkelig flott skisse denne uka. Gleder meg til i morgen, for da er det en ny utfordring;) http://cupcakecraftchallenges.blogspot.com/
Beklager dårlig bilde, men jeg ville ikke vente til i morgen med å ta bilde...

Nærbilde av pynten jeg har brukt. Dette er en Spellbinder dies. Og jeg har embosset den:)
Motivet er ett stempel jeg var så heldig å vinne etter en utfordring på sukkersøtt! Snille Camilla sendte ett nydelig kort, og dette flotte stemplet til meg. Fargelegginga er sterkt preget av det kortet hun sendte til meg;)

Ellers så håper jeg alle sammen har en fortsatt fin og kreativ dag:)

8 kommentarer:

Angella sa...

Så flott kort Veronica... Det er så nydelig malt;)

Stikk innom bloggen min. Det ligger en Award til deg der:)

klem
Angella

Jilly sa...

I love your card and the image is wonderful. thank you for joining us this week

Bev sa...

WOW! This is gorgeous Veronica, love the fab image and embellishments.
hugs Bev x

Ceal sa...

I love it! beautiful love the image also. Thanks for playing with us at CCC

Kate-Marita Pettersen sa...

For et flott fargerikt julekort:)'Ha ei fin uke:)

Vennlig hilsen Kate:)

Lauren sa...

Gorgeous card, thanks so much for joining in this week.
Lauren xx

Vibeke sa...

Så fint kort!!! Skikkelig lekkert!!:)

Linn sa...

Nyyyydelig julekort og så stilig med den scalloped ovalen på selve stempeltrykket! Herlige detaljer også!