søndag 26. oktober 2008

Enda ett julekort:)

Enda ett julekort jeg har laget:) Jeg hadde helt glemt av Lost konkurransen inne på Arctic Scrapbooking forumet denne helga. Da jeg kom på det, tenkte jeg jeg kunne prøve meg på de få oppgavene som var igjen. Men jeg er så utrolig treg i dag, at jeg ikke nådde fristen med dette kortet:) Ja, ja. Jeg ble nå uansett fornøyd med å få ferdig ett kort i dag, da:)
Nærbilde av blomsten. Det er en Poinsettia fra Imaginisce, som har fått seg en real omgang med glimmermist Latte:) Bladet under er fra en juledekorasjon jeg kjøpte i januar og har demontert:)




2 kommentarer:

Linn sa...

Så synd du ikke rakk med dette kortet, det var dødslekkert altså! Og det du har brukt fra en juledekorasjon sammens med bladene og blomsten var sååå nydelig! Jeg elsker jo alt som glitrer så jeg satt her nesten og smattet i ren skjær beundring! NYDELIG!

Bev sa...

FAbulous card Veronica, I love the image and beautiful embellishments

hugs Bev x