lørdag 18. oktober 2008

Sketch Saturday #21

Her er mitt forsøk på skissen denne uka på sketch saturday bloggen:) Jeg har endelig fått brukt ett av stemplene jeg vant i en Bloggcandy for en tid tilbake siden. Kjempeflott stempel, tusen takk for det:) Jeg synes skissen og stemplet sammen ble litt for "ordentlig" for min stil ,så jeg har distresset alle kanter, og revet litt her og der.
Her ville jeg bare vise fram de nydelige brads-rammene til Kort og godt:) Liker dem kjempegodt!
Ha en fortsatt fin helg, og tusen takk for at du tar deg tid til å titte innom bloggen min:)

12 kommentarer:

Angella sa...

Så flott dette var... og bradsrammene er jo bare knallstilige. "løp og kjøp" - hehe:)

Angella

Gill sa...

Gorgeous card, love the papers and Edwin looks fab, also thos flowers look amazing, thanks for joining us this week
lv Gill x

Debbie sa...

Oh wow Veronica your card is so beautiful. I love the colours and all of the beautiful details that you have added. Debbie x

tracie sa...

Oh Veronica what a gorgeous card, love the image and fab embellishments - love it.
Thanks for joining us at SS this week :)x

Sharon sa...

Just gorgeous. Lovely colours and I love the centres in your flowers.

Sharon

Jeanette sa...

Your card is gorgeous. I love those flowers. They are spectacular. Thank you for joining us this week for Sketch Saturday! Hugs Jeanette

Lene Aase sa...

Så lekkert kort, utrolig flott med blingen:)

Klem fra Lene:)

Linn sa...

Dette var også et lekkert kort og enig, det kort og godt sine brads er yummi!!! Stilig at du har distresset blomstene, gav bare enda mere tekstur og liv, knallstilig!

Jo sa...

This is a gorgeous card! love the extra touches too.
Thank you for joining in the challenge!
Jo xx

Mariska sa...

Pretty!! Especially love those flowers with the swirl created with gems... very pretty! Thank you for joining us at Sketch Saturday this week!

xxx
Mariska

Dawn Wheeler sa...

Stunning card such fabulous coloursand detail ,brilliant ,Dawnxx

Cecilia sa...

Wow, what card!!! It's so wonderful!

Hugs, Tiina