fredag 2. januar 2009

Bryllupskort

Her er bryllupskortet jeg laget til Pål og Cathrine da de giftet seg nå på nyttårsaften:) Tror jeg har holdt på i 2 uker, litt nå og da. Innimellom gavelapper, julekort og diverse gave-prosjekter:) Jeg ser at jeg har vært rett og slett elendig til å oppdatere her! Så nå kommer det nok noen innlegg etterhvert med noe av det jeg har laget.
Jeg brukte de største bokstavene i Grungeboard alfabetet mitt, og malet de med crackle paint hvitt og gull. Deretter limte jeg de på noe hard chipboard jeg hadde liggende. Skulle ønske jeg hadde pyntet ferdig med mønsterark før jeg limte de på, men så smart var jeg ikke....Deretter skjærte jeg rundt bokstavene, slik at de overlapper fint. Inni har jeg først pyntet med ett bilde av det lykkelige paret, og ett fint vers jeg fant på nett en eller annen plass..

Og deretter ett familieportrett av oss som gav gaven:) Har vi ikke søte englebarn:)
Til slutt bandt jeg sammen boka med min svært støvete BIA maskin;)
Takk for at du titter, og legg gjerne igjen en komentar etter deg:) Ønsker med det samme også alle som titter innom ett riktig godt nytt år!

2 kommentarer:

Angella sa...

Oi...så flott gjennomført Veronica. Regner med at de satte pris på dette. Kanskje jeg skulle gifte seg...hehe!

godt nytt år til deg:)
Angella

Desirée sa...

Flott og nydelig! Skikkelig gjennomført! Måtte titte litt ekstra på hvordan du hadde gjort det ;)

Godt nytt år til dæ!

Klem fra Desiree