søndag 23. august 2009

Fra hjertet...

Denne gangen har jeg scrappet en side jeg hadde i hodet. Det bruker å være det vanskiligste for meg, jeg får skjelden samme resultat som det jeg har inne i hodet. men denne gangen kom det ganske nært:) Jeg kjøpte ett sett med Tim Holts stempler i sommer, og ideen kom fra stemplene. Jeg er veldig svak for Tim Holts produktene....
Det tok overraskende lang tid å scrappe denne siden, tror jeg brukte fire kvelder, mest med grubling... Det er ikke måten jeg jobber på til vanlig:)
Detaljer fra bårdene. Jeg fikk en ide om å dele ett ark opp i flere striper, og å bruke en kant-punch på alle delene. Det ble tre lag, og jeg jobbet en god stund med å distresse dem etterpå. Jeg likte resultatet, og ser at punchene mine nå kan få flere bruks områder.
Det er lenge siden sist jeg har postet noe nytt nå... Jeg har to store prosjekter på gang, det ene er egentlig ferdig, mangler bare å ta bilder. Og det andre MÅ være ferdig til onsdag... Så det kommer flere poster etterhvert;)
Takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen en komentar, så jeg kan besøke deg:)

4 kommentarer:

Line A sa...

Herlig LO!
Lekre detaljer du har på Loen, som alltid! :)

Og den punchen, sammen med nooooen andre *kremt* , er snart på vei over dammen til meg.. :D

Anne Bente sa...

wawwww denne var bare utrolig nydelig.lækre detaljer.

Gunn (Merete) sa...

Denne var urolig vakker. Skjønner godt at du brukte litt tid på denne. Detaljene er bare så flott, og de er du så god på. Det er nå en herlig jente også da. :-D
Klem Gunn

Pia sa...

herligt lo med mange fine detaljer