torsdag 19. november 2009

Design-bidrag til Fun 2 Stamp



Jeg har vært så heldig å bli spurt om å være gjeste designer på bloggen http://funtwostamp.blogspot.com/ Jeg har ikke produsert så forferdelig mye i det siste, så jeg er glad for alle "spark i baken" jeg får:)

Kortet jeg endte opp med å lage var til min brors 18 års dag. Temat jeg bestemte meg for, er "gjennbruk" Det er sikkert ikke vanskelig å se at jeg har brukt en Jack and Jones tag bak motivet mitt:) Kortet ellers er distresset mye, og også brukt litt sandpapir på. Motivet er fra "The Greating Farm", ett herlig motiv jeg har brukt alt for lite:) Pyntepapiret jeg har brukt (det er bare ett, som jeg har delt opp) er fra websters page.


Her ser man litt bedre tagene som stikker opp. Håper flere vil kaste seg med på denne ukens utfordring:)

2 kommentarer:

Pia sa...

super herligt kort med fine detaljer

Janne sa...

Kjempeflott kort. Og takk for at du ville delta i utfordringsbloggen våres :o)