fredag 12. mars 2010

Friday Sketchers #93

Det er ennå en barnebursdag som står for tur. Denne gangen har jeg fulgt skissa inne på http://fridaysketchersblog.blogspot.com/ Jeg så at en på designteamet hadde laget ett kort med lukkinga på midten, og fikk lyst til å lage ett jeg å:)
Motivet har jeg vært så heldig å få stemple opp av Line (tusen takk, snuppa) og det er fra The Greating farm. Pyntepapirene er Basic Gray, de var de eneste lilla jeg hadde (tips om lillapynteark mottas med takk!) Amalie elsker lilla, og vil at alle kortene hun skal gi bort skal være lilla:) Ellers fikk jeg prøvd de nye spellbinders diesene mine:) Elsker dem! Det er herlig med litt nytt innimellom;)
Takk for at du tok turen innom:)

4 kommentarer:

Line A sa...

Supersøtt kort!
Skal gi beskjed om jeg kommer over lilla ark ;)

Pia sa...

super lækkert kort

Michele Roos sa...

WOW!!! Love your gorgeous card Veronica! Hugs Michele x

Ruby sa...

Very pretty card Veronica. I love your colouring, it's fab!