mandag 22. november 2010

En julegave:)

Jeg har laget en kortboks i helga:) Det var en i det nyeste "ett trykk" å jeg fikk lyst til å prøve meg på en. Det var veldig morro! Planen er å lage minst en til:)
Her er boksen åpen, med kortene på plassene sine. Jeg har brukt en serie papirer for enkelt å matche kortene.
Her har jeg spredd kortene utover. Det er 6 store kort, 6 små kort og 6 tager.
Jeg har brukt forskjellige pyntepapir fra PinkPaislee, og to nyanser grønn kartong fra bazzil. Masse glimmermist, distress ink reinker og perfect pearls, spellbinder dies, martha stewart puncher, diverse stempler, blomster og bånd.
Takk for at du tok turen innom:)

4 kommentarer:

Line A sa...

Å så stilig, og en fantastisk julegave! :)

Anne Bente sa...

wawwww for en lækker julegave at få

klemmmm

UlrikaT sa...

WOW! Dette kaller jeg julegave! Helt nyydeligt!!

Aina sa...

Wow, for en fantastisk flott gave! Gjett om det er noen som blir storfornøyde her :)