fredag 22. juli 2011

En herlig gammel mann:)

Jeg har sittet og humret for meg selv mens jeg har laget dette kortet:) Synes stemplet er kjempemorsomt, spesielt i kombinasjon med den teksten:)
Papirene jeg har brukt er fra makingmemories, og er noen jeg kjøpte for 2 år siden, med ett helt annet prosjekt i tankene... Men de kom godt med nå, å det er en litt ekstra god følelse når jeg kan bruke noe av det jeg har hatt liggende en stund.
Begge stemplene er nye, motivet er fra Art Impressions, og teksten er fra Kreativ Hobby. Jeg fikk også brukt noen stjerne-brads jeg kjøpte på Notabne for en stund siden, og en QK dies som ikke har vært for mye framme på pulten....
Jeg har fulgt skisse #164 inne på http://sketchsaturday.blogspot.com/
Jeg har også lyst til å delta på http://cutecardthursday.blogspot.com/ med dette kortet, hvor utfordringen denne uken er "for his eyes only"
Takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen en kommentar.

1 kommentar:

Bente sa...

Kjempestilig kort, flott motiv og flotte farger.
Takk for at du deltar hos Sketch Saturday denne uken.
Klem, Bente