søndag 17. juli 2011

Hestejenter

Jeg har scrappet ett bilde av jentene mine i fullt rideutstyr (minus hjelmene, som tante Ann holdt). Synes det ble ett morsomt bilde der de satt oppå høyballen:)
Jeg fikk prøvd ut min nye seweasy dubedingst. Morsomt, men jeg ser jeg må invistere i den matta som hører til. Den klarte ikke å stikke gjennom arket på min vanlige matte. Jeg prøvde også den nye "distress it all" jeg kjøpte på bikuben. Den var skikkelig bra! Blir nok brukt mye:)
Nå har jeg lastet inn bildene fra ferien, å det er MANGE bilder der jeg har lyst til å scrappe! Så får jeg se hvor mange det blir, om tiden strekker til:)
Takk for at du tok turen innom, og jwg blir veldig glad for kommentarer;)

2 kommentarer:

Line A sa...

Kjempeflott LO!
Har også lurt på den der sydingsen.. var den bra? lett å bruke?
Og den distress-tingen fikk æ demonstrert av Lene her om dagen, men den kosta jo FLESK! men fin va den.. :D

Anne Bente sa...

wawww hvor er det dog bare rålækkert

klemmm