torsdag 20. oktober 2011

Posekort

Jeg har laget ett posekort sterkt inspirert av Hanne på http://fikamu.blogspot.com/
Jeg har brukt ett Magnoliastempel jeg kjøpte på messa, fargelagt med distress ink, denne gangen:) Pyntepapirene er Maja design. Ett par puncher har jeg å brukt, fra martha stewart og eksucsess. Blondene tror jeg ble kjøpt på wildorcidscraft, det samme med noen av blomstene. Spellbinder dies rundt motivet, og til hjertet. Mini bokstaver fra Kaiserkraft.


Inni posen er det en tag som matcher. Tusen takk for inspirasjonen, Hanne! Du er en virkelig dyktig scrapper:)

5 kommentarer:

Line A sa...

Se der er posen ferdig! Nydelig fargelagt og dekorert! :)
*gledermedskikkeligmyetiltreff!!*

Gunn (Merete) sa...

Da har jeg bladd meg noen poster tilbake her. Utrolig mye flott du har laget. Dette siste kortet her var nydelig, jeg falt totalt for julekortet- herlige farger. Og ikke minst Loèn i steampunk stil er bare helt fantastisk.
Håper vi treffes på treffet i Alta, jeg kommer en tur.
Klem Gunn :-)

Cathrine sa...

Så fint posekortet ble til slutt! Masse flott detaljer, elsker den shabby chic stilen!

Lena sa...

Så nydelig!, kjempeflott fargelagt og dekorert :-)

Desirée sa...

Skikkelig flott posekort!