fredag 13. juli 2012

Mine elskede barn


 Jeg har laget en skikkelig klisjete Lo i dag:) Herlig å bli skitten på fingrene, og virkelig dynge på med pynt:) Masse gesso, distress stains å glimmermist på denne:)


Jeg har sett gjennom diverse kasser med pynt, å plukket fram masse ting som har ligget å ventet på "den rette anledning". I dag har jeg ikke spart på noe, bare limt på, og malt over for å få alt til å blende inn godt:) Her titter f.eks en fugl fram, den har ventet i ett år på å bli brukt...

Her er mer klisj, lag på lag med diverse gammelt og nytt:)

Tusen takk for at du tok turen innom, å velkommen tilbake:)

6 kommentarer:

Ida sa...

Utrolig fin :)
Savne de søte små <3

Strikkelene sa...

Herlig LO Veronica! Blir GLAD av å studere denne - og nydelig formue du har :) 3 hjerteknusere!

Klem

Lena sa...

Så fantastisk vakker LO, masse flotte detaljer og jeg elsker også masse bruk av gesso - du er skikkelig flink på å lage LOer :-))

Lenes stempelkrok sa...

Åhhhh..så lekker LO!
Du er bare en racer på å lage flotte og detaljrike LO'er:O))

Kjersti sa...

Wow! Denne var utrolig lekker, så nydelige farger du har brukt, og herlig pyntet!
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Line A sa...

NYDELIG! Med masse flotte detaljer på.. du er så flink å bruke pynt på det du lager :)
Kjenner at treff-abstinensene kommer nå :p