tirsdag 5. februar 2013

Kjærlighet:)

 Hei :) På tide med en ny utfordring hos CMN, denne gangen er temaet "Hjerter/ Valentine" Fint tema på denne tiden av året;)
Mitt kort er laget med motiv fra Tiddely Inks, mønsterpapir fra My Minds Eye, Spellbinder dies til ramme, vinge dies fra La La Land, knappen, nøkkelen og låsen er kjøpt på Notabene, blomster fra WOC, tekststemplet er fra Kort og Godt.
 Fargene jeg har brukt denne gangen er:
Hud: E000, E00, E11, E93
Hjerte: R29, R27, R24, R22, R21, E19
Hår: E57, E53, E50, E43
Kjole: E43, E42, E41, E40
Vinger: T2, T1, T0
Skygge: W00, W0, W1

Det ble ett staffelikort også denne gangen:) Samme pynt og papirer som på framsiden, men litt enklere. Også dette tekst-stemplet er fra Kort og Godt.

Så da håper jeg du kaster deg rundt og lager ett kort til utfordringen vår:)

Klem, Veronica

3 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette kortet her var virkelig flott. Jeg synes du hadde en super miks av papirer. Motivet er jo nydelig og så flott fargelagt. Jeg synes du er så flink å blande inn kraft farger i prosjektene dine og det er en effektfull detalj.
Klem Gunn

Strikkelene sa...

Dette kortet var skjønt! Så flott vingene blei! Digger stilen din :)

Siv sa...

Lekkert, Veronica!!! Klem fra Siv