torsdag 29. august 2013

Bryllupsboks

 Hei:) Nå ser jeg det er kjempelenge siden jeg har oppdatert her:) Sommeren er ikke akkurat den tiden på året det blir brukt flest timer på scrapperommet.... Men litt har jeg laget, deriblandt denne boksen. Jeg har sett så mange fine versjoner av den, å fikk lyst å prøve selv. Kjempemorro!!! Jeg fant malen Her .
 Inni fikk jeg brukt mange av de fine blondene jeg elsker å kjøpe, men ikke er like flink til å bruke...
Dette var ett morsomt prosjekt, og jeg ser at det passer inn på disse utfordringene:
A Gem of A Challenge Anything With a B
Paper Crafting Journey Anything goes

Takk for at du tok turen innom, og kom gjerne igjen:)

4 kommentarer:

Meretekj sa...

Kjempelekker bryllupsboks!

Helen sa...

Absolutely gorgeous!

Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

Helen x

elin sa...

Nydelig bryllupsboks! :-)

Dwie lewe rączki sa...

Awsome project, very elegante. Thanks for joining us at Paper Crafting Journey!
Hugs, Iwona