fredag 18. juli 2014

Min første PL side her på bloggen:)


Nå prøver jeg meg på noe nytt:) Jeg har bestemt meg for å scrappe en Project Life side for hver uke hele 2014, og jeg skal scrappe de kronologisk. Ligger litt på etterskudd, men jeg er per dags dato kommet til uke 13. Denne uken ønsker jeg å delta på utfordringen inne på projectlife i norge Der var det ett nydelig bilde du skulle være inspirert av, og det ble jeg;) Masse nydelig rosa på bildet, så da ble det masse rosa på sidene mine:)


Jeg har brukt noen få ark fra Project Life Midnigth Edition som base her. Resten er laget selv av resteark. Masse washi-tape, og en del dieser, samt sort flytende blekk ble også brukt.


En slide frame fra crate paper passet også inn her.


Noen veldig gamle Journaling books fra Making Memories kom fram fra glemselen, og ble klippet opp for å passe inn. Morsomt når noe gammelt kommer til nytte igjen:)


 Denne doily-diesen tror jeg ikke jeg har brukt før, men idag passet den bra. Enda mer washi-tape, og noen journaling spots fra Heidi Swapp passet også inn.


Enda en dies som ikke har vært i bruk før, men denne er ikke så gammel. Jeg koste meg virkelig med blekk, og klisjet litt;) Typisk meg:)

Tusen takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg;)
Klem, Veronica

5 kommentarer:

Strikkelene sa...

For en jobb du setter i gang - fantastisk :) Og uke 13 er bare rålekker da. Du er en kunstner

Sommerklem, Lene Sofie

Anna sa...

Jättefina sidor!! Det glädjer mig att du är med i vår utmaning hos Project Life Norge

linda sa...

Så lekker <3 virkelig fint sammensatt med bilder og farger og pynt.
Tusen takk for bidraget til PLIN :D
Linda

Lene sa...

skikkelig herlig og gjennomført side, likte godt den bildekollasjen, lur måte å få med flere bilder! :) Lene

Lenes stempelkrok sa...

Disse Pl sidene er bare råé!!
Gleder meg til å følge deg videre i PL verden...-masse inspirasjon å hente!

Klem, Lene