søndag 24. august 2008

Nytt magnolia kort

Dette kortet er lagd med ett av de gamle retro-arka fra en blokk jeg kjøpte for flere år siden:) Det er ikke mange av de arka jeg har brukt.... De fleste er gitt bort! Men denne gangen fikk jeg det til:)
Stemplet er magnolia, og jeg kjøpte det for ikke så lenge siden. Første kortet med det stemplet:) Teksten er fra Lines plate, en kjempefin stempelplate for kort som ikke er så jålete, f.eks til mannfolk;) Her finner du den: http://lineshobbykrok.blogspot.com/
Ellers så har jeg brukt Creative Imaginations papirblonde, primablomster, Bazzil tøyblomster, Makingmemories glitterblomster og glitterbrads, knapper og scrappersfloss. Ja å sånne sirkler du bruker til å forsterke hullene på ark du skal ha i ringpermer;)
Ha en fortsatt fin søndag!

3 kommentarer:

Inger Marie sa...

Nydelige kort du lager :)
Se i bloggen min....

Klem fra Inger Marie

Angella sa...

Så flotte farger du har brukt Veronica!
Dette var et nydelig kort:)

klem
Angella

tessa sa...

søtt kort!