fredag 1. august 2008

Sommeridyll



Jeg har scrappet ett av mine favorittbilder fra sommeren her oppe (så langt...?) Amalie sitter forran syrin-buska ute i hagen, og poserer villig for meg. Ett skjeldent øyeblikk, vanligvis bare tuller hun:)

Jeg scrappet denne Loen til en utfordring på scrappemania, {Et Lite Ord} #3 . Ordet skulle være idyll., og ellers var det ingen kriterier. Og det passet meg bra denne gangen:) Jeg liker bildet så godt, at det var vanselig å velge pynt som ikke overvelder bildet. Dermed ble det en ganske enkel Lo, ulik min vanlige stil.

Matrial-liste:

Bazzil, pynteark fra My Minds Eye, Trær fra Maya Road, Diverse restepapir, glitter fra MM, hjørnestempel fra kort og godt og banana frog. Diverse reste-bokstaver i passende farger:)

4 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Her fant jeg deg!!!
Nydelige kort du har lagd..og Lo'ene er bare såååå skjønne..(herlige bilder:-)

Vi må gjenta scrappekvelden, det var sååå koselig:-)

Klem

Linn sa...

Kortet var skikkelig lekkert og den LOen var nydelig. Likte så godt det du har gjort med selve stammen på treet. Er jo helt tullerusk etter teksturer og slikt :D

God helg tl deg Veronica :D

Julieutrulie sa...

Denne LOen var helt nydelig !
Flotte trær du har brukt . Og det bildet var nydelig :)

Shirley B. Houghton sa...

Enjoyed reading the article above, really explains everything in detail,the article is very interesting and effective. Thank you and good luck for the upcoming articles. Take a look at the article Best Auto Clicker Apps For Android