mandag 23. februar 2009

Magnolia Vs Stampavie, Week #15


Her er mitt bidrag til http://magnoliameetsstampavie.blogspot.com/ denne uken.
Oppgaven var å følge en skisse. Det har jeg gjort:)

På innsiden har jeg pyntet med de samme arkene, og den samme punchen jeg brukte forran.

Nærbilde av stemplet inni. Det er fra Scrapmagasinet, og var en del av premien min for en tid tilbake. Jeg må innrømme at jeg bestilte magnolia-stemplet med tanke på at det passet så godt til dette:)

Bak har jeg som vanlig pyntet med stemplet mitt, og restepapirer:)

3 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Dette var ett skikkelig flott kort hvor alt harmonerte og fargene er bare så utrolig delikat sammen.

Lenes stempelkrok sa...

Nydelige kort, Veronica:-)
Det blei et helhetlig kort i flotte farger:-)

KLem,Lene

100drine sa...

MIam, superbe avec les petits gateuax, beautiful !!!