tirsdag 17. mars 2009

Sukkersøtt #32


Her er mitt bidrag til farge-utfordringen på sukkersøt bloggen:) Jeg flyttet mange papir rundt før jeg fant noen som jeg syntes passet, og som ikke allerede var brukt av design-teamet. (Jeg ville i hvertfall PRØVE å være litt original, men det var ikke lett når DTmedlemene har laget så utrolig flotte bidrag!)
Stemplet var jeg så heldig å få trykke opp på det siste treffet vårt her i Alta, tusen takk for det;) Ellers har jeg brukt restepapir.

Innsiden ble veldig kjedelig denne gangen, men jeg trenger masse plass til å skrive på;) Håper bare mottakeren ikke er innom her og snoker!

Baksiden til slutt. Hmmmmm..... Kunne nok arbeidet mer med den, ja:(

11 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Hei,
takk for hyggelig kommentar hos meg!
Så mange fine kort du har laget,
hilsen Fredrikke :o)

Aina sa...

Dette kortet er jo rett og slett "sukkersøtt" det.
Kjempeflott :O)

Bente sa...

Så herlig kort! Nydelig pyntet på alle sider:=)

Nina sa...

Å, for et søtt kort. Nydelig pyntet på alle sider.

Pia sa...

så sødt kort

Gunn (Merete) sa...

Dette var skikkelig flott og passet perfekt til Sukkersøtt.

Håper at jeg kan ha andledning å komme til Alta på treff snart. Send en melding neste gang dere treffes.
:-D
Klem fra Gunn

Marianne sa...

Sjarmerender, herlig, lekkert og nydelig malt!!!

Klem Marianne:)

Miip sa...

Lekkert kort!! fint pynta, og stempelet er jo så nydelig da :)Liker også at du har pynta alle sidene- gir kortet en helhet synes jeg :)
Helen

Sianba sa...

For et nydelig kort, flott og gjennomført med pynt på alle sidene! :-)

Anonym sa...

Hei, likte kortet kjempe godt:) Du har en veldig flott blogg!

Ha en fin dag, Hilsen Cathrine:)

Maya sa...

Nyydelig kort med lekkert oppsett!
Herlige disse Gorjuss jentene :)
Klem fra Maya:)