mandag 20. april 2009

Sketch Saturday # 47

Endelig på nett igjen! Dette er ett kort jeg laget etter skissa på sketch saturday denne uken. En kjempeflott skisse! Jeg har virkelig storkoset meg med denne. Har blant annet brukt tre lag med UTE på stempelmotivet for å få det til å sprikke på en "gammel" måte:)
Inni har jeg pyntet med grunge collection stempler fra stempelglede. Og en martha stewart punch:)
Og bak er kortet pyntet på samme måten. Mitt personlige stempel inni grunge sirkelen, noe jeg bruker veldig ofte.

Takk for at du tok deg tid til å titte:) Skriv gjerne en kommentar mens du er her!

5 kommentarer:

Pia sa...

Hvor er det et flot og gennemført kort, sødt motiv og farver. Tak for søde kommentarer

tracie sa...

fabulous card Veronica, love the vintage feel ~ gorgeous.
Thanks for joining us this week at SS
Hugs
Tracie :)x

Line A sa...

Nydelig kort, Veronica!
Godt å se du er tilbake "in action " :)

Aina sa...

Et utrolig nydelig kort!
Både farger og dekorering er kjempeflott på alle kanter :O)

Jo sa...

This is beautiful! I love the vintage look of it.
Thank you for joining us this week!
Jo xx