onsdag 1. desember 2010

12 tags of christmas, tag 1

Jeg elsker Tim Holts 12 Tags of christmas! I år hadde jeg bestemt meg for å prøve å lage i hvertfall noen av dem. Men tagen Tim Holtz lagde i dag var full av matriale jeg ikke har, så jeg mistet motet litt. Men så så jeg Annes tag, å ble inspiret på ny:)http://annespaperfun-aksh.blogspot.com/
Gjerdet har jeg tegnet, å så klippet ut, og huset er en gammel grunge-figur. Ellers har jeg bare tatt litt av hvert, og til slutt ble det en morsom tag:) Gleder meg allerede til i morgen;)

2 kommentarer:

Line A sa...

Åh, så fin!
Jeg har enda ikke rydda rommet ferdig, og fått inn tingene etter helga..
Men har planer om å få det gjort i morgen sånn at helga kan brukes til "fornuftige" ting.. sånn som å scrappe :p

Gunn (Merete) sa...

Hei
Denne her ble knallfin og jeg synes du har gjort en fantastisk jobb. Hele poenget med disse tagene er jo at vi skal bli inspireret, men likevel være kreativ og gjerne bruke det vi har. Og det har du virkelig klart her.
Likte denne :-)