lørdag 11. desember 2010

12 tags of Christmas, tag 9, 10 og 11

Fikk litt tid i går kveld, å laget ett par av tagene jeg ikke hadde laget tidligere. Denne var nummer 9. Her hadde jeg ikke den diesen til å kutte papir-rosett, men det var enkelt å klippe frihånd. Ellers var tagen enkel å lage, å er en av de jeg ble mest fornøyd med. Den glitrer så herlig:)
Jeg heiv meg rund, og lagde denne også i går kveld. VELDIG enkel... Men ser at jeg ønsker meg en dies som embosser snøstjerner:)

Denne lagde jeg i morrest. Enten så er de siste tagene Tim Holtz lager enklere enn de første, eller så går det lettere nå. Brukte i hvertfall ikke så lang tid på denne heller. Koselig helgearbeid:)
Ha en fortsatt god helg:)

1 kommentar:

Pia sa...

wow så nydelige TH tags du har lavet, flotte teknikker og lækre detaljer super floooot
knus Pia