søndag 2. oktober 2011

Vasker bort litt støv her på bloggen:)

Det har ikke blitt så mye blogging på meg i det siste... Men jeg har da scrappet litt, å har litt å vise fram:) Denne Loen har jeg faktisk brukt flere uker på, da jeg plagdes ganske mye med den... Men den ble da bra til slutt, å har nå fått en plass på veggen i stua:) Jeg har igjen scrappet etter SteamPunk stilen, er litt forelska i den:) Å så synes jeg bildet måtte ha den stilen:)

Jeg har brukt masse strukture paste for å lage bakgrunnen. Etter at den tørka, har jeg sprayet med masse glimmermist. Pyntepapiret, som nesten ikke vises, er ett skikkelig gammelt ett, sikkert minst 5 år gammelt. Jeg brukte også Heidi Swapps invisible stickers alfabet, sprayet med masse glimmermist. Mange forskjellige hengsler fant også plass på Loen, de fleste endret jeg fargen lett med litt alkoholblekk.

Mange forskjellige rammer ble også med her. Disse har også fått ett lett strøk med alkoholblekk.

En gammel Heidi Swapp klokke kom også med.

Til slutt fant jeg fram diverse småting som kunne passe inn; en bruskort, knapper, litt penger, spiker, gears, sikkerhetsnåler osv. Her ser du også bakgrunnen laget med Tim Holtz masks og distress ink. Alle kanter er kjørt gjennom distress it all maskinen, og svertet, for deretter å syes sammen.

Jeg har prøvd ut mange for meg nye teknikker på denne, å lært masse underveis. Bl.a. at det ikke går ant å male oppå sprit-tusj....

Takk for at du tok deg tid til å titte, og jeg blir veldig glad for kommentarer:)

1 kommentar:

Lenes stempelkrok sa...

Utrolig stilig bilde!!!
Herlig med ny type stil...-og absolutt en stil jeg også liker, men ikke mestrer så godt:O)

Ha en flott mandag, så sees vi på treff i kveld?

Lene