torsdag 3. november 2011

Store gutter:)

Jeg har mange kort å vise fram:) Her kommer det første, ett kort jeg fikk inspirasjon til fra de nye sprightly sprockets diesene mine:) Motivet er ett digitalt ett fra Tickled Pink Stamp, og det er fargelagt med copicks. Har selvfølgelig ikke husket på å skrive ned hvilke... Teksten er fra Norsk Stempelblad.

Denne gangen hadde jeg lyst å vise både innside og bakside også, bare fordi jeg er så fornøyd med diesene! Ingen problem å pynte guttekort med disse:)

Papirene er forresten en 6x6 pad fra My Minds Eye, Lost & Found, Sunshine heter den.

Til slutt baksiden, ganske enkelt pyntet med disse flotte diesene, og mitt personlige stempel inni den samme spellbinder diesen jeg har brukt på hele kortet.

Enkelt og greit, håper du likte det du å:)


Jeg vil delta på disse to utfordringene med dette kortet:

7 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Ja, da kom dette kortet. Dette er bare så knallstilig. Må kanskje shoppe denne gutten og det ble så bra med disse fargene.
Denne disen er også på ønskelisat....
Tror jeg må prøve å være kjempesnill til jul hvis jeg skal få oppfylt ønskelista, den begynner å bli rimelig lang.. :-))

Line A sa...

Stilig! De diesene var råkule! mulig de havner i min samling også etterhvert :p

Cathrine sa...

Du gir meg ordentlig lyst til å prøve ut denne stilen altså!! Skikkelig stilig kort. Sto å tafset litt på det under treffet, for det var bare så überkult!! ;)

Ida sa...

Så utrolig kult det va :)

Jenny sa...

A lovely card. i really like the image and the cogs.
Thanks for joining Papertake Weekly.
Jenny

Lena sa...

Utrolig tøfft kort! Stilig stempel og de diesene var slettes ikke dumme heller... sukk ..

jojoscraps sa...

I love love love this card! Your coloring is gorgeous and I love how you've pulled the image, papers and elements together. Just gorgeous!
Jo xx