lørdag 14. januar 2012

Skissedilla #145

Jeg har scrappet det obligatoriske bildet forran juletreet etter denne ukens skisse inne på http://skissedilla.blogspot.com/
Ikke s¨mye dilldall, men jeg har kost meg med forskjellige teknikker på julekulene:)
Mønsterpapiret jeg har brukt er fra My Minds Eye.
Denne julekula er laget med en dies fra Nellie Snellen, Stemplet med ett stempel fra My Paper World (?), og embosset med hvit glitter embossing. Svertet rundt kantene med bundled sage distress ink.


Denne kula er laget med en dies fra Memory Box, og malt med glitterlim.


Denne er laget med en gammel dies fra Spellbinders, en av de første jeg kjøpte:) Den er stemplet med det samme stemplet som den første.




Ellers har jeg brukt Tickers, brads diverse bånd og eyelets fra stæsjet:) Juletreet er også en dies fra Memory Box.


Takk for at du tok turen innom, og ha en fortsatt god helg:)

1 kommentar:

Broggis sa...

Vakkert, rent og pent.
Herlig juleLO!
Takk for at du deltar!