tirsdag 25. desember 2012

Romjulsutfordring hos CMN

 Hei:) I dag er det en ny utfordring hos CMN, en ekstrautfordring med flotte premier, så pass på å delta denne gangen! Jeg har laget ennå ett julekort til denne utfordringen, denne gangen med ett motiv fra Saturated Canary som ikke er ett julemotiv:) Jeg har fargelagt motivet i julefarger, og da ble det jelestemning:) Jeg fargela det også i sommerfarger, men det har ikke blitt til ett kort ennå...
Ellers så er mønsterpapirene fra Riddersholm, tekst-stemplene er nye og jeg husker ikke hvor de er fra... Men jeg fikk de i adventskalenderen fra Nordlys Hobby;) Nye hjørne-dieser fra Joy(?) som jeg har ventet enn evighet på! Digger dem:) Ellers blomster og pynt fra gammelt stæsj.
 Copic-farger jeg har brukt:
Hår: E21, YR21, YR20, E23
Hud: E000, E00, E02, E11
Skjørt: YG99, YG95, YG91, BG96, BG93
Rødt: E59, E19, E08, R37, R24, R22
Vinger: E43, E42, E41, E40
Skugge: W1, W0, W00
Det ble ett staffelikort denne gangen også:) Ett nydelig tekst-stempel fra samme plata som de andre fikk plass inni, må finne ut hvor de kommer fra!
 
Da ønsker jeg dere en fortsatt god jul, og håper du får tid til å delta på utfordringen hos CMN
Takk for at du stakk innom, og kom gjerne igjen:)
Klem, Veronica
 
 

4 kommentarer:

Strikkelene sa...

Lekkert staffelikort - og nydelig fargelagt :)

Varme juleklemma til deg og dine <3

Line A sa...

Herlig julekort fra deg igjen! :) Klem..

Kjersti sa...

For et nydelig kort Veronica, herlige julefarger og lekker fargelegging!
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Sarah sa...

Hei Veronica, jeg er Sarah fra Making-Handmade-Cards.com.

Hva en nydelig kort! Jeg elsker rød / grønn combo. Jeg skulle ønske jeg har sett dette før julen! Takk for at du deler dine fantastiske opprettet håndverk!

Forresten, jeg lurte på om du fikk vår e-post om vår Design Team invitasjon? Det ville være fantastisk å ha deg med på laget vårt - vi vil gjerne se mer av din kreativitet blir sluppet løs med våre eKits! Vennligst gi meg beskjed, ok?

Forresten, jeg virkelig beklager min grammatikk. Jeg snakker ikke språket ditt (jeg snakker engelsk) så jeg har brukt Google Oversetter.