fredag 7. desember 2012

Sjokoladekort, adventskalender hos CMN

I dag er det min tur til å lage luken hos CMN, og jeg har valgt å vise fram ett sjokoladekort. På CMN bloggen viser jeg med bilder prosessen hvordan jeg laget kortet. Her viser jeg bare det ferdige resultatet:) Jeg har laget ett sjokoladekort til en Premium sjokoladeplate. Jeg kommer til å gi flere slike kort i julegave i år, det er en enkel og grei gave å lage, som ikke tar alt for lang tid:)
JEg har brukt pyntepapir fra Basic Gray, motiv fra Magnolia, fargelagt med copics, tekst-stempel fra stempelglede og dies fra magnolia og spellbinders.
 
Inni korte har jeg en tekst fra Kort og Godt, og ett skrivefelt laget med en spellbinder dies. Jeg klippet også en bord med en Martha Stewart punch .

Fargene jeg har brukt på motivet er:
Hud: E000, E00, E11, E93, R22
Rødt: E59, E19, E08, R37, R24, R22, T0
Hår: E59, E18, E35, E13, Y23
Grønt: YG91, BG93, YG95, BG96, YG99
Sko: E81, E84, E87, E89
Øks: E47, E44, E43, E41, T7, T5, T3, T1
Skygge: W3, W1, W00

Nå er det snart helg, og jeg håper du får tid til å kose deg med hobbyen din innimellom alle juleforberedelsene. Kanske trenger du å få ferdig noen flere julegaver? Sjokoladekortene er morsomme og enkle å lage;)
Klem, Veronica

1 kommentar:

Christina C. sa...

Hello Veronica! Love your chocolate treat card....beautiful details and a magnificently colored Tilda!