mandag 9. september 2013

Bryllupskort

Jeg har fargelagt og laget kort av dette nydelige Lili of the Valley stemplet:) Morsomt å prøve å lage duse farger, i det siste har det blitt mye skarpe farger på kortene mine:) Mønsterpapirene er fra Maya design denne gangen. Liker dem så godt:)


Jeg har dessverre glemt å skrive ned fargene jeg brukte.


 Til slutt ville jeg vise fram hvor lekker "barte-punsjen" til Martha er, også inni kortet:)


Dette kortet passer inn i følgende utfordringer:
copicmarkereurope Hvor utfordringen er favoritt farge:) Jeg har akkurat strikket meg en jakke i disse fargene, så man kan godt si at jeg liker dem;)
addicted-to-stamps-challenge Anything Goes
papertakeweekly Anything Goes
creativecraftchallenges2 Picture inspiration

Tusen takk for at du tok turen innom, og kom gjerne igjen:)
Klem, Veronica

2 kommentarer:

Dewi Lestari sa...

It's beautiful! Thanks for joining at Creative Craft Challenges: Picture Inspiration
Hugs
Dewi

Nicole sa...

Very romantic. Thanks so much for joining us at ATSC. Good luck. Hugs, Nicole