lørdag 12. juli 2014

Konfirmasjonskort


Huff å huff det er lenge siden jeg har blogget:( Scrapperommet er fortsatt i bruk, men for tiden lages det mye som jeg per dags dato ikke blogger om, nemlig Project life:) Jeg har det kjempemoro med det for tiden:) Noen kort blir det også innimellom, og her er ett kort jeg lagde på bestilling fra naboen. Motivet her er fra Sweet Pea, og arkene er Basic Gray. Tekst-stemplet husker jeg ikke i farta... Blomster, fjær og perler er en salig miks av det jeg har kjøpt opp gjennom årene:)


Motivet er selvfølgelig fargelagt med copics, fargene jeg har brukt er:
Hud: E50, E51, E21, E93
Hår: E30, E31, E55
Vinger: G00, G000, G0000
Sommerfugler: G28, G24, G21, G20
YR20, YR21, YR23, YR24
V28, V25, V22, V20

 Innsiden fikk ett nydelig tekststempel og litt plass til å skrive en personlig hilsen. Naboen ble fornøyd, og tilbakemeldingene jeg fikk var at konfirmanten også synes det var fint:) Og det er jo alltid moro å høre:)

Dette kortet passer til følgende utfordringer:
http://copicmarkernorge.blogspot.no/  Her er utfordringen "Sommer"
http://sisteractcardchallenge.blogspot.no/ Her er det "Anything goes"
http://cutecardthursday.blogspot.no/ Her er utfordringen "Pretty Papers"

Takk for at du tok turen innom, og legg gjerne igjen ett spor etter deg;)
Klem, Veronica

3 kommentarer:

JMC Creates sa...

Hi there your card looks awesome, great colours & embellishment too. Unfortunately I can't get this to translate

Gunn (Merete) sa...

Hei
Alltid moro å se no nytt i bloggen din. Dette kortet her var skikkelig fint. Både motiv og papir var stilig.
Ha en fortsatt fin sommer.
Klem Gunn ***

Kjersti sa...

Et nydelig konfirmasjonskort Veronica!
Takk for at du deltar i CMN sin sommerutfordring, lykke til!
Klem fra Kjersti:)