lørdag 12. september 2015

Dilla på tags



Jeg har fått dilla på å lage tags Tim Holtz style:) Disse første to jeg har laget er inspirert av januar-tagene i 2015 og 2014. Jeg bruker det jeg har, å prøver å lage de "norske" slik at jeg kan bruke de som bursdags- eller jule hilsener.


Denne tagen er inspirert av Januar 2015 Tagen. Jeg har brukt klistremerker fra Papirdesign til de norske ordene og tallene er noen gamle grungeboard tall dekket med glitter fra Stampendous. Ellers er det så å si de samme materialene jeg har brukt som var på bloggen hans.


Denne tagen er inspirert av januar 2014 tagen til Tim Holtz. Jeg har brukt noen ord-klistremerker jeg fikk i en Studio Calico pakke, og ett stempel fra Norsk stempelblad.Ellers er det litt av hvert som kunne brukes til denne tagen. Jeg tror ikke jeg hadde noenting av det han brukte på sin:)

Tusen takk sort at du tok turen innom, og kom gjerne igjen:)
Klem, Veronica

3 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Disse er stilig og det er moro med tags. Jeg bruker ofte å lage tags av rester jeg har liggenes på hobbybordet, eller hvis jeg skal ha noe som er kjapt og lage og man ikke vil ha så mye tekst. Jeg bruker Prima sine tags som base hvis jeg skal litt store tags,ellers tar jeg hva jeg har....
Klem Gunn***

Lenes stempelkrok sa...

Stilige tags..Elsker å klæsje med maling,spray og stensiler... og tags for man aldri nok av :-D

Adreana Joseph sa...

The post is really great and it is very nice to read and getting information. I also have information about how to read lod facebook messenger messages on android.Don't forget to visit my blog for more tips.