mandag 21. juli 2008

1 av 3 fullført!




I dag ville jeg egentlig lage en skikkelig overskrift til bloggen min, men bestemte meg heller for å fullføre i hvertfall en av UFOene som lå på pulten.... Jeg har storkosa meg med masse glitter, maling, distress ink og nye scrappestæsj kjøpt inn i ferien. Dette er de første bildene fra ferien vår jeg har skrevet ut, og bildene viser Josefine (min yngste) som vurderer om hun skal klatre opp i ett klatrestativ. Synes hun var så søt der hun sto, med solbrillene som gled ned av nesa hele tia! Pyntearket jeg har brukt her, kjøpte jeg i Sverige, og det var av en svensk produsent. Scraphouse, heter de. Flere fine ark, angrer selvfølgelig på at jeg kjøpte kun ett av hver....

1 kommentar:

Salte sa...

Nydelig LO ;) Spesielt med tanke på at det har vært en UFO ;) hehe

Ha en herlig kveld!