tirsdag 16. februar 2010

Ett enkelt kort

Jeg har stemplet litt i campingvogna:) Trengte ett kort å gi til min mor, på morsdagen. Beklager dårlig billedkvalitet, jeg knipset tidlig på morgenen i vinduet på vogna;)
Stemplet er Whiff of Joy, ett stempel jeg kjøpte før jul, men fant fram først nu... Flau.... Ellers har jeg brukt gamle Basic Gray ark, og noen blonder som tilfeldigvis var med. Og rammen rundt motivet er fra Ett Trykk sine stempelplater. Har litt dilla på de for tia:)
Takk for at du tok deg tia til å titte innom, og legg gjerne igjen en hilsen etter deg:)

2 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

Vakre kort du har lagd den siste tiden...gøy å se at du har overskudd og lyst til å lage kort:):)

Anonym sa...

Det æ e mest imponert over, bortsett fra det nydelige kortet, e at du har fått med deg scrappeting, fred og ro og anledning til å scrappe i ei campingvogn! Herlig! :) Du har fått mange fine stempel syns æ, og kortan dine e bare helt herlig! Enig med Amalie, man finn mye fint i Magnolia Ink:) Mye å la seg inspirere av. og ja, vi må no få til å møtes igjen, til tross for ingen messe. Du har no ei/en liten en til neste år, så spørs om det ville blitt messe uansett:)