torsdag 4. oktober 2012

Scrappet på nattscrappen

Jeg har vært på stempelscrapp messa i helga:) Og på nattscrappen fikk jeg laget tre kort. Her er de. Alle tre enklere enn om jeg hadde vært hjemme, jeg hadde MINIMALT med utstyr med; kun kutter, ferdigmalte motiv, noen få blomster, en stempelpute i brunt og saks. Resten er kjøpt på messa:)
 Her har jeg kjøpt papir fra Riddersholm, nydelige ark! Tekst-stempel er kjøpt på northstar stamp, blonden og båndet hos papirpikene. Metallcharm fra korthobby(?) . Magnolia motivet hadde jeg med meg hjemmefra. Fargelagt med copics. Motivet er faktisk ett jeg vant hos copics norge for noen uker siden:)
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E0000, E000, E00, E11, E13, E93
Kjole: R89, R56, R85, R83, R81
Hår: E59, E57, E33, E31, E30
Sko, konvolutt, blonder; E59, E57, E55, E53, E51, E50
Skygge; T3, T1, T0
 På dette kortet har jeg brukt ett motiv fra nettet en plass, husker desverre ikke hvor...:( Fargelagt med copics selvfølgelig:) Her har jeg brukt ark fra Riddersholm igjen, blonder og perlekjede fra papirpikene, teksstempel fra northstar stamp, sånn krøll fra kortoggodt, kjøpt på Bikuben. Eller har jeg brukt en dies fra CheeryLynn, malt med hvit dabber og drysset med løst glitter over:)
Fargene jeg har brukt på motivet:
Hud: E23, E00, E000, E0000, R22, R20
Hår: E47, E44, E43, E42, E41,
Kjole: G46, G43, G40, G28, G24, G21
Skygge: W1, W00
Her er til slutt ett guttekort jeg lagde. Motivet er vel Tickled Pink(?) fargelagt med copics. Her har jeg desverre ikke skrevet ned fargene. Alt papiret er også på dette kortet fra Riddersholm. Tekst-stemplet er fra  Norsk Stempelblad, og bordene er fra Vilda stempler. Gearsa i kartong er fra Dusty Attic, den i metall, samt hodeskallen er fra korthobby. Og jeg har brukt en dies fra Memorybox til å kutte ut tekst-stemplet.

Det var hele min messe-produksjon:) Ikke så allverdens mye, men utrolig morro:)
Takk for at du tok turen innom, og kom gjerne igjen:) Jeg har vært ganske produktiv de siste dagene, og har en del å vise fram. Blandt annet finale-bidraget mitt til copics sommerkonkurranse:)

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelige kort Veronica, lekre farger og pynt, og fargeleggingen...herlig!
Ingen fare på det treffet, masse butikker og mye stæsj å handle der:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Sivic sa...

Høres koselig ut med treff :)
Tre kort og sikkert mye inspirasjon, det må jo være bra på nattscrappen. Butikker er bra, da slipper vi å dra med halve hobbyrommet :)
Ha en fin dag!

Lena sa...

Kjempefine kort alle tre, syns du har fått pyntet dem veldig fint selv om du ikke hadde med deg hele hobbyrommet :-)

Kerttu sa...

Kjempeflotte kort du har laget. Nydelig fargelegging på alle og jeg elsker fargevalget på første kortet. Ser at jeg treng noen flere copics for den kjolen var nydelig:)

PS! Ta gjerne Mangolia jenta med på fredag;)

Jorunn`s scrapperier sa...

3 flott korter du har laget.
Det nederste gutte kortet en noe av det stiligste jeg har sett på lenge.
Flott farget motiv og den luftballongen var helt kanon.