onsdag 20. august 2008

100% Jente

Her har jeg laget ett baby-kort med den søte magnolia jentebabyen:) Jeg vet at jeg så på en skisse før jeg begynte på kortet, men at skissa ble glemt etterhvert. Jeg husker desverre ikke hvilken skisse jeg så på til å begynne med..... Uansett. Av og til lever bare kortet sitt eget liv, og ting blir til etterhvert som du jobber:)
Kortet er (igjen) laget med bare rester, så jeg vet ikke hvem som har laget arkene. Kanskje Creative Imaginations som har laget arket med scalloper? 100 % stemplet har jeg trykket opp av Line, takk Line:) Trur det er fra Papirloftet:)

Her ser du at jeg har bøyd trykket litt, samt sydd det fast øverst.

Ha en fortsatt god kveld, og takk for at du titter!

4 kommentarer:

Desirée sa...

Det var kjempesøtt!! Har også det stemplet med 100% jente, er så fint!

Tusen takk for awarden! Det var kjempesnilt gjort av deg!

Klem fra Desiree

Gunn (Merete) sa...

ÅÅÅh, dette er noe av det fineste jeg har sett med dette stemplet. Jeg skulle gjerne hatt den babyen..
Fargene er jo så delikate. Nei, dette var flott.

Vibeke sa...

Sååå flott kort!!! Nydelig:)

Lenes stempelkrok sa...

Nydelig babykort...blei så fint med alle detaljene:-)
Har såå lyst på både stempelmotiv og tekst som du har brukt på kortet...

Klem,Lene