fredag 22. august 2008

Clear-kort til min søster

Min søster hade bursdag i går, og dette er kortet hun fikk:) Jeg har brukt en halv Hambley Overlay til selve kortet. Hovedstemplet har jeg kjøpt brukt av Anka, så det vet jeg ikke hvam som har produsert. Tekst-stemplet er fra stempelglede:) Jeg har brukt masse rub-ons fra Basic Gray, og pynteark fra restekassa;) En primablomst og litt metall-stæsj fra Unik Hobby.
Inni kortet er også tekst-stemplet fra Stempelglede. Det var artig å lage kortet, men jeg har klødd meg litt i hodet:) Alle sidene måtte planlegges samtidig slik at det ikke vistes noe lim, og at den luftige følelsen skulle bevares:)
Her har jeg skrevet en personlig hilsen. Jeg brukte en bit Lace Cardstock bak arket jeg skulle skrive på, jeg bare svertet det på baksida, slik at det så bra ut på begge sider. Og flere Rub-ons.
Baksiden. Her ser man såvidt lace-cardstocken gjennom kortet. Og mitt nye personlige stempel:)

4 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

WOW!!
Det her kortet var skikkelig flott!
har enda tilgode å lage et clearkort..men det kommer nok;-)

Gunn (Merete) sa...

Og dette var bare kjempeflott. Det ble skikkelig stilig.
Kanskje jeg skulle prøve meg på denne lace cardstock, har liksom ikke helt forstått den. Men nå skjønner jeg hvor anvendelig den er. Det er skikkelig morsomt å kikke i bloggen din og se hvor du har "tatt" av når det gjelder denne hobbyen. Du lager så mye flott også at det er en fryd.

Line A sa...

Så nydelig kort til din søster!

Vibeke sa...

Denne var helt utrolig flott!!!! Nydelig!!!