søndag 19. juli 2009

Glimmermist bananas!

Her er en Lo hvor jeg virkelig har lekt med Glimmermist! To farger, masks og litt fingrer, så fikk jeg ett selvlaget pynteark:) Det var morro, men bordet så ikke UT etterpå! Enda jeg trodde jeg hadde beskjyttet det meste med en håndduk... Ja, ja, jeg har gjort mange sånne ting, å kommer sikkert ikke til å slutte med det heller:)
Her er en liten Hello Kitty charm som hang på Amalies pengbok. Hun oppdaget at jeg hadde "lånt" den, men synes det var helt ok, siden det var på hennes Lo:)
Ha en fortsatt god søndag!

3 kommentarer:

Anne Bente sa...

ejjjj hvor ser det bare godt ud med misten, super flot lo er det.

Pia sa...

super flot layout og nydelig effekt med glimmer misten

Linn sa...

Åh denne var rålekker Veronica!!! Jaa glimmermist er bare såååå gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!