torsdag 28. januar 2010

Barnebursdag

Jeg har bestilt noen nye stempler i det siste, og dette er ett av dem. Det er fra the Greeting Farm. Syntes det passet fint til ett kort til en i Amalies klasse. Jeg har vært flink, og brukt ett gammelt mønsterark, og restepapir:) Alltid morsomt når restehaugen krymper i stedet for vokser....
Pyntet kun den ene siden inni, og gjorde det ganske enkelt. Blomstene jeg har brukt utenpå og inni, er GAMLE! De har ligget langt nede i pynte-kurven min.... Fant også fram kvist-punchen min igjen. Glemmer den støtt og stadig! Synd, fordi den pynter mye opp:)
Det forrige kortet jeg la inn, fikk jeg spørsmål om hvor stemplet var fra. Stork-stemplet er kjøpt på Bikuben for ett par år siden, men jeg vet ikke produsenten. Det står desverre ikke på stemplet heller...
Takk for at du tok turen innom, og ha en fortsatt fin dag:)

4 kommentarer:

Line A sa...

Supersøtt barnekort!
Må nok få stemple opp litt av deg, ja ;-)

Cathrine sa...

Melder meg på den jeg også ja! ;) Kjempe fint kort du har laga forresten!

Lenes stempelkrok sa...

Så utrolig flott barnekort!!
Herlige farger:)

Punchen glemmer jeg også.....*hihi*.

Angella sa...

kjempeflott kort Veronica :) Jeg må også ha flere av disse barnekortene liggende...det er stadig bursdag:)

god helg
klem fra Angella