tirsdag 26. januar 2010

Full Fart!

Her er en lo jeg har jobbet med de siste dagene. Det går tregt for tia, men jeg koser meg:) Jeg ble inspirert til å bruke de store sirklene og det store bildet av en Lo jeg fant i januar-numret av Scrapbook Trends. Loen er laget av Lisa Truedesdell. Bildet er fra 2-dagers løpet i Gargia, da ungene fikk prøve seg som hundekjørere.
Jeg brukte litt sistress ink og en haug glitterlim på snøkrystallene for å framheve de. Masse klisj:) Jeg har også funnet fram symaskinen og sydd rundt den lille sirkelen, og sydd fast en blonde på en av de store.
Til slutt måtte jeg male rammen, da den i utgangspunktet var sort, og forsvant helt på sia. Alfabetet jeg har brukt, kjøpte jeg på messa i fjor høst, og det er første gangen jeg har brukt det... Flaut, men sant:)
Takk for at du tok turen innom, og ha en fortsatt fin dag:)

1 kommentar:

Anne Bente sa...

hold da op, sikkke dog et total flot lo, lækre detaljer.