lørdag 1. februar 2014

En søt liten kar


Hei:) Blogging har virkelig ikke vært prioritert i det siste... Mørketiden gjør noe med kreativiteten min, desverre:( Men i dag fikk jeg lyst til å lage ett kort igjen:) Jeg har brukt papirer fra Pion, og en del virkelig gammel pynt. Jeg har ryddet på svrapperommet, og funnet igjen en del ting, bl.a. de flotte swirlene fra Prima:) Motivet er ett jeg fant på Pinterest, og etter som jeg kunne se av linken, så var det fra en fargeleggings-side. Hvis det er feil, så si i fra! Jeg så utrolig mange motiver der, som ikke skulle vært dær. Masse magnolia-stempler som var scannet bl.a. Ikke bra:(


Men denne søte karen er som vanlig fargelagt med copics:) Fargene jeg har brukt:
Pels: E44, E43, E42, E41, W1 og E11, E21, E51
Tøfler: B97, B95, B93, B91, E51


Det ble ett kort med åpning på midten denne gangen. Tekst-stemplet er satt på pute, slik at det brukes til å holde kortet igjen.
Det er to utfordringer jeg ønsker å delta på med dette kortet;
http://copicmarkernorge.blogspot.no/ Her er oppgaven BINGO, og jeg har fulgt diagonal linje; Blått, Tekst og Dies
http://sundaysketchandstamp.blogspot.no/ Her har jeg fulgt skissa.

Tusen takk for at du tok deg tid til å titte innom, og legg gjerne igjen en kommentar:)
Klem, Veronica

2 kommentarer:

Siv sa...

Nydelig kort, Veronica!!! Håper alt er bra med deg :)
Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til!!
Klem, Siv

Kerttu sa...

Stilig kort og motiv:)

klem