tirsdag 4. februar 2014

Ett lekent kort

Nå var det morro på scrapperommet igjen:) Herlig:) Denne gangen fikke jeg lyst å prøve en dies som jeg kjøpte for 2 1/2 år siden, men ennå ikke har brukt(!) Jeg har lekt meg litt med den, og de nydelige papirene fra Maja design, sammen med et stempel fra Saturated Canary. Jeg ser at bildet lyver litt på fargene, blomsten på siden er mer riktig på bildet under. Blomstene er forresten noen jeg kjøpte for 4-5 år siden. Jeg fant masse fint da jeg ryddet i scrappesakene mine;)

Jeg Har brukt masse puter bak alle elementene for å få distanse. Ville få dama på papiret bak til å være en del av motivet på en måte.


 Motivet er fargelagt med Copics, i disse fargene:
Hår: E47, E43, E41
Hud: E0000, E000, E00, E11
Bukse: E44, E43, E70
T-skirt: RV95, RV93, RV91
Skjorte: E71, E41, E40

 Denne gangen ble det ett stående kort, med enkel pynt på innsiden.

Dette kortet deltar på følgende utfordringer:
http://stampartic.blogspot.no/ Her er oppgaven: Noe gammelt eller resirkulert
http://sisteractcardchallenge.blogspot.no/ Her er det anything goes

Tusen takk for at du tok deg tid til å titte innom, og legg gjerne igjen en kommentar, så kan jeg besøke deg:)
Klem, Veronica

3 kommentarer:

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Hei:) så stilig kort du har laget, likte godt Diesen:) Flott stempel du har brukt og kjempefint pyntet:) Du har mye fint i bloggen din, legger meg til som følger!
Klem fra Henriette

Kerttu sa...

Flott kort du har laget. Elsker fargene du har brukt på hele kortet. Nydelige.

klem

Kerttu sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.